Joppe Sterck kon zich geen beter debuut als stagiair voorstellen. De Stekenaar won meteen de GP Stad Torhout. Hij won de spurt van een kwartet met daarbij ook nog Gianni (3e) en de andere stagiair Born De Dobbelaere(4e).