Met Axandre Van Petegem (23) als 16e renner is de ploeg voor 2026 compleet. De zoon van ‘de zwarte’, dubbele winnaar van de RV Vlaanderen, wil zijn mindere seizoen bij Wagner-Bazin goedmaken op conti-niveau. In 2024, toen nog bij Lidl-Trek werd hij provinciaal kampioen en pakte een aantal top 10 plaatsen in kermiskoersen. Nu wil hij alle blessureleed achter zich laten en uitblinken in de zwaardere wedstrijden.